• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Noua imagine a agriculturii tehnologice în România. Vantage preia numele grupului din care face parte: NIK

    Violina Gorcinschi-Jitaru -

    Noua imagine a agriculturii tehnologice în România. Vantage preia numele grupului din care face parte: NIK. De la înființarea sa, în urmă cu aproape 10 ani, Vantage s-a dovedit ca un partener de top al fermierilor din regiune, oferind o combinație unică de soluții inovatoare în domeniul digitalizării și automatizării în agricultură.

    Vantage face parte din grupul de companii NIK care promovează utilizarea tehnologiilor în agricultură, oferind produse și servicii pe 18 piețe, inclusiv în România.

    După două decenii de modernizare cu succes a agriculturii, grupul de companii NIK a anunțat schimbarea oficială a logo-ului său cu ocazia căreia își unește prezența sa vizuală în toate țările în care își desfășoară activitățile.

    NIK România rămâne fidelă începuturilor și principiilor sale de inovație, curiozitate și încredere, iar noua denumire și noul logo al companiei nu sunt doar o schimbare estetică, ci și un simbol al următoarei revoluții tehnologice din sector.

    „De-a lungul anilor, am introdus termeni precum agricultură de precizie, autopilot GPS și rată variabilă, dar a venit momentul să vorbim despre următorul mare trend – mașinile autonome – cum vor schimba agricultura și câte oportunități vor oferi. În această perioadă de renaștere, primăvara, suntem foarte bucuroși să vă prezentăm noua noastră imagine”, a declarat Ivo Kumanov – fondator al grupului de companii NIK.

    Cu aspectul său stilizat, noul logo reflectă evoluția companiei de-a lungul anilor, dar și direcția acesteia spre o dezvoltare constantă.

    „Schimbarea logo-ului nu este doar o schimbare de imagine, ci un simbol al angajamentului nostru de a inova în continuare domeniul agriculturii. Încă de la înființarea companiei, scopul nostru a fost acela de a promova utilizarea tehnologiei în agricultură și de a-i ajuta pe fermieri să își optimizeze munca. Noul logo este o reflectare a angajamentului nostru față de misiunea noastră de a dezvolta o agricultură autonomă și eficientă”, a declarat Kaloyan Kumanov, CEO NIK România și Co-CEO al grupului de companii NIK.


    Te-ar mai putea interesa

    Subvențiile APIA 2025 – scădere pe linie! Sumele sunt mai mici în acest la fiecare hectar Avans APIA bovine 2025. Prima tranșă din SCZ vaci de lapte – 296,12 euro/cap și SCZ vaci carne – 190,82 euro/cap Avans APIA 2025 – plăți pe hectar. BISS – 89,34 euro/ha, CRISS – 46,87 euro/ha – lista completă

    Ultimele știri

    Fermier dezamăgit de ”regina covoarelor vegetale”: ”La pomul lăudat nu te duci cu sacul” Fost ministru: Unul din patru români lucrează la negru. Agricultura, printre domeniile unde această practică s-a înțelenit Comisia Europeană a aprobat subvenția de 3.000 euro/hectar pentru fermierii români